Strony

02/08/2013

O mnie



W BLOG: Why uchyliłam rąbka tajemnicy o mnie, teraz chcę, żebyście poznali mnie jeszcze lepiej.

Dlaczego Annakarolcia? Mam na imię Anna na drugie Karolina. Gdy byłam mała zawsze mój tata mówił do mnie Karolcia. Sentymentalnie więc :) Nie pokazuję tego na co dzień, ale przyznaję, że bywam sentymentalna.

Co lubię?


KAWĘ lubię.

Jeść ŚNIADANIA też bardzo lubię. Głodzić się nie lubię, choć ostatnio postanowiłam przetestować DIETĘ 5:2. Idzie mi trudno ale próbuję. Nie wstydzę się tego, że GRILLA też lubię, a co mi tam...lubię i nie będę udawała, że nie lubię.

Kocham SŁODKOŚCI.


Jeżeli te słodkości zawierają maliny, truskawki lub jagody jestem bardziej niż na tak :)


Mój ulubiony drink to COSMOPOLITAN, ale robię też świetnego drinka z malinami (hmmm znowu maliny) RASPBERRY CRUSHED COLLINS. Ostatnio zasmakowałam w ABSOLUCIE GRUSZKOWYM. Dobrze smakuje ze spritem.

Na całe szczęście lubię też fitness. Moje ukochane zajęcia to STEP AEROBIK. Super zabawa, super prowadzący i super ekipa na zajęciach.
  

Swojego PSA lubię. Tutaj wyszłam na chwilę z pokoju, a łóżko już było zajęte. Sprytna bestia :)
  
 

Kupować BUTY też. Choć nie ma co ukrywać wszystkie pieniądze wydam na TOREBKĘ.


KLASYKĘ. Klasyczne fasony, wzory i kolory.


Cenię sobie Karla Lagerfelda, ale też Philipa Kotlera...a co mi tam. Można to połączyć.


JA
  
 ciąg dalszy nastąpi ... :)


No comments:

Post a Comment